Followers

Sunday 10 July 2011

drama korea....

Drama korea lagi~! Mesti tulah yg korang akan fikir pasal aku. Tapi mo buat mcm mana lagi sbb tu yg aku minat.  Bercerita ttg drama korea ni, dlm 2 hari ni aku sibuk nonton Pasta. Best jugakla walaupun sesetgh org x suka sbb pelakon dia xla sehensem dan secantik yg biasa kita tgok. Tapi aku suka idea penerbit dan pengarah sbb kadang2 kita kena sedar realiti tidak seindah fantasi.  Orang yg tidak jatuh dalam kategori cantik dan hensem pun layak utk hidup, bercinta dan menikmati dunia. Korang tgokla la Pasta, mmg best terutama sekali korang yg suka makan makanan Itali. Aku bagi 4 bintang....

Aku ada ceritakan ari tue, aku sibuk buat blog tuk kek lapis. Mesti korang tertanya2, bila masa plak aku ada masa tgok cerita korea. Ala, aku donlod la masa aku sibuk buat blog. Da abis, aku nonton jap.  Klu sudah, sambung keja lagi. Begitula keja aku.....

No comments:

Post a Comment