Followers

Tuesday 19 July 2011

lamanya~!

Lama jugak aku tak letak sebarang post... Entahla, mungkin aku dilanda kesibukan. Rasanya tidakla sesibuk manapun. Alasan semata-mata. Bila aku fikir2 balik, rasanya mungkin sbb aku ingin xnak merasa bosan membuat post baru jadik aku pun bagi masa untuk diriku.  Banyak yg ingin aku ceritakan tetapi tangan ini seolah2 malas untuk menari di atas keyboard.  Argh~! Bingung... Sebenarnya sudah beberapa hari aku rasa tidak menentu. Something is missing tapi aku xtahu apa dia. Tertekan jugak rasanya ttp aku tidak punya sebarang klu mgenai apa yg membelenggu aku.

4 jam dialisis aku habiskan dgn mendengar lagu.  Aku tidak byk bercakap dgn staff dan pesakit di sana sptmana aku biasanya. Berat rasa dada ini, seolah2 dihimpit oleh sesuatu ttp apa dia? Mahu saja aku berteriak ttp aku tahan. Aduh~!

Pengubat keresahanku - Sami Yusuf - Healing...

No comments:

Post a Comment