Followers

Friday 8 July 2011

Kesibukan Melanda....

Sorila, suda berapa hari aku x post apapa pada blog nie. Aku sibuk sikit buat blog baru tuk kek lapis. xdalah canggih tapi cukup utk hadiah kepada mata yg melihat. Orang kata sedap dipandang.... Aku buat keputusan tuk buat blog baru sbb yg lama da x berapa best. Lagipun ni khas tuk raya, jadi kenala lain sikit. InsyAllah akan launching dalam beberapa hari ini.  Aku x mo jugak semuanya perfect kerana klu perfect tiadalah improvement.  Btul kan?

Sambil2 buat blog aku sempat jugak tgok drama korea di One HD, astro. Setiap hari rabu dan khamis, jam 9.10malam. Tajuknya Lie To Me. Boleh jak nonton online tapi dek kerana sibuk guna tuk blogger, bagus aku tgok tv.  Lagipun xda org kacau masa tue.  Bapak aku punya timing tuk tgok tv ialah masa berita jam 8malam. Abang aku pulak suda tau klu jam 9 lebih tu mmg masa aku nonton. Best critanya, lagipun aku minat dgn pelakon wanitanya, Yoon Eun Hye. Aku mula minat dia sbb lakonannya dalam 1st Shop of Coffee Prince. Mmg mantap dan dlm Lie To Me pun sama.  Dia pelakon yg serba boleh sbb dia boleh wujudkan pelbagai emosi dalam masa yg sama....Nonton jgn x nonton....

No comments:

Post a Comment