Followers

Thursday 9 June 2011

angin~~~~

Angin, bermacam jenis angin dalam dunia nie... Angin yg keluar dari bawah, busuk! Angin sendawa, x malu. Angin rindu, hmmm... Angin bayu, menyegarkan. Tapi kali ini, aku ingin bercerita ttg angin atau bubble yg wujud di dalam tiub mesin hemodialisis.  Klu ianya gagal diperangkap dan terlepas masuk ke badan pesakit, bahaya woo~! Disebabkan oleh angin itula, aku hanya dialisis tuk 3 jam. Berat kurang turun dan urea pun x byk yg dibuang.  Tapi xpala, mgkin bukan rezeki aku hari ini. 
Pelupa, itulah aku skarang. Aku masuk dapur sbb nak minum, tapi bila sampai dkt dapur mesti sempat lagi fikir nak buat apa. Bila aku balik semula ke bilik baru ingat.  Aku masuk semula ke dapur dan buat kali keduanya aku lupa. Aduh! Bahaya nie klu dibiarkan.  Silap aribulan, identiti sendiri pun x ingat.  Ni mungkin sbb terlalu byk makan benda masam. Bermakna aku kena kurangkan selepas nie....
Kepada semua pembaca blog aku, xda post tuk esok sbb broadbandku akan diputuskan beberapa minit dari skarang.  Dan seperti yg pernah ku ceritakan sbelum ini, aku akan buat penjimatan dari segi penggunaan broadband. Korang bole tgok post broadband o broadband.  Hidup ni kena jimat klu x, rugila... 


No comments:

Post a Comment