Followers

Thursday 30 June 2011

Abis bulan...

Kalau dialisis sebelum ni kami merasa panas di dalam HDU, tapi hari ni lain pulak ceritanya.  Kami semua kesejukan. Mana xnya, hujan lebat beberapa jam. Aku yg jarang pakai selimut masa dialisis, siap berbungkus dan berstokin lagi. Grrrrr~! Gigiku saling berlaga.... Sejuknya...

Hari ni aku dapat tau ttg cucuku si Safa.  Dia klu tidur mo didodoikan lagu Incy Wincy Spider. Mcm makan pil tidur, langsung hanyut. Tapi sengsara jugak aku sbb kena menyanyi lama. Kering tekak woo... Xpala, demi cucu tersayang.

Hari ni 30 jun, bererti aku kena tutup akaun tgh mlm nie. Byk yg kena kira, kadang2 sampai aku tertidur kira untung dan belanja.  Duit x byk pun tapi pening kira. Nasib baik dalam jumlah yg sedikit jak klu tidak ada yg masuk wad mental gara2 kira duit. Aku sentiasa bersyukur dgn rezeki yg Allah bagi.  Walaupun sedikit tetapi itu adalah berkat usaha ku sendiri. Alhamdulillah, bole buat belanja.

Oya, aku tgh save duit sbb mo nonton cerita transformer dkt panggung. Aku akan pergi dgn family aku.  Mcm episod yg lepas.  Anak2 buahku ikut skali, sronok rasanya. Sekali sekala... X sabar nak tgok transformer yg terbaru ni sbb dgr crita dorang remukkan 500 biji kereta tuk filem ni saja.  Kesan khas pun meletop klu tgok trailer. Ish~! Makin x sabar jadiknya aku. Jom, ramai2 tapi sebelum tu aku siapkan kira2 nie... Poning~

No comments:

Post a Comment