Followers

Sunday 12 June 2011

Hana Yori Dango@ F4

Drama Jepun ni mmg best. Versi korea jugak ada lakonan Lee Min Ho. Mmgla dia hensem klu bandingkan dgn pelakon Jepun. Tapi yg menariknya ttg versi negara matahari terbit ialah ceritanya tidak meleret. Kebanyakan drama mereka sebegitu, mgkin juga kerana budaya mereka.  Anyway, terpulang pada citarasa masing2. Tapi aku rekemen korang tgok kedua2nya dan kemudian pilih mana korang suka.  Sesiapa yg berminat utk menonton secara online, ini link yg aku dapat. (HANA YORI DANGO)

Oya, cerita sedih hari ini ialah cucu aku da pulang bersama keluarganya ke Jerocho, Lahad Datu. Yala, cuti sekolah dah habis. Abah dia kena mengajar. Kesian jugak tgok anak buah aku yg belum habis pantang tapi da pegi pedalaman, jauh dari bandar. Mudah2an dorang semua baik2 jak di sana.

Sekarang, mari bercerita pulak pasal penyakit mata. Sekarang ni makin berleluasa. Keluarga aku dari sorang pindah ke sorang. Nasib baik aku belum kena sbb aku selalu tarik telinga aku.  Itu petua utk mengelak dari kena penyakit tue.  So, klu ada dalam rumah korang yg sakit mata, korang tarikla telinga korang. Tarik ke tepi, jgn plak tarik ke bawah atau ke atas. Langkah berjaga-jaga, x salahkan...

No comments:

Post a Comment