Followers

Monday 20 June 2011

Hahaha... X menjadi la pulak...

Hari ini aku cukup bersemangat utk merasmikan oven dapur kami yg baru.  Aku da buat keputusan mo buat brownies coklat.  Resepinya aku dapat dari internet. Bahan2 x byk, cara pun mudah.  Aku pun buatla pada sebelah petang.  Semangat berkobar2 dalam diri. Cukup 20 minit aku bakar, brownies pun siap. Tapi yg x bestnya, masa ku terbalik dari acuan, ianya melekat.  Apalagi benda tu berhambur dan terpisah2.  Xda ciri2 brownies.  Tapi bila aku rasa, mmg sedap. Rupa mmg buruk tetapi sedap.  Hmm... Aku sejukkan hati dgn berkata bahwa ini cuma percubaan pertama.  InsyAllah aku akan improve lagi. Iya, aku nekad. Resepinya korang boleh tgok laman resepi. Di bawah aku sertakan gambar oven dan brownies yg x jadik sepenuhnya... Hihi...






Aku tau, korang mesti ketawa tgok brownies aku tu kan~! Xpa, nanti aku buat yg lebih baik...

Semangatku tidak mati begitu jak kerana cucuku datang dari Jerocho... Bestnya dapat dukung dia lagi... Rindunya... X lama lagi umurnya genap sebulan, x sabar mo tgok dia membesar... Safa Nur Aqilah...

1 comment:

  1. Tu oven ok kah? I'm thinking to get myself a new oven. .. but the 1 I choose too expensive. .. thinking to get other brand with more affordable price :)

    ReplyDelete