Followers

Thursday 2 June 2011

broadband o broadband...

Sorila sbb x letak apapa post tuk 1 Jun... Sebabnya, aku nak jimat duit broadband aku.  Begini ceritanya, aku pakai broadband prepaid celcom mingguan.  RM18 - 2 GB. Kira ok jugak linenya.  Untuk jimat, biasanya aku akan tunggu sehari dua sebelum on kan semula.  Jadi dalam sebulan aku dapat jimat seminggu. Jadik, lepas ni kalau korang tengok post aku xda sehari, korang paham2la sendiri...
---> 1 Jun 2011
X byk benda berlaku, aku duduk rumah jak. Penat jugak buat closing tuk kira2 bisnes reload aku.  Pusing 7 keliling jadiknya. Alhamdulillah settle.  Ada rezeki aku mau kembangkan sayap, tp nantilah...

Catatan untuk hari ini...
Aku sebenarnya suda x sabar tunggu pakej kawan aku sorang ni selesai. Pakej jual ereload melalui sms dan ym.  Kalau tawaran menarik, aku terus join.  Tapi kawan aku ni mo semua perfect baru mo launch. Asyik tunda jak... Perfect itu x mungkin bisa dicapai tetapi aku percaya, setiap kekurangan dan kelemahan akan kita pelajari sepanjang proses. Jadik biarlah jika ada yg kurang dimana-mana, itulah namanya improvement.
Hari ini jugak aku menerima kiriman kain sarung dari kak ipar ku.  Aku akan mula buat pilot sale tuk kain sarung,  tengok sambutan.  Kalau ok, aku teruskan.  Kalau x, cari benda lain tuk jualla nampaknya. Nanti aku bagitau kalau dah kompem....

No comments:

Post a Comment