Followers

Saturday 25 June 2011

Rezekiku.... Alhamdulillah...

Rezeki setiap umatnya telah ditentukan.... Begitula dalam kes aku nie.  Risau jugak sbb tasbih digital aku susah mo laku... Tapi Allah Maha Mengetahui setiap kejadian. Walaupun aku x untung byk, tapi cukupla tuk cover modal. Orang tu membeli tasbih aku dalam 70 unit dan yg peliknya dia suruh aku sedekah jak tasbih tue dgn orang2 yg mengajar ilmu. Trus jak masukkan duit dalam akaun aku.  Aku xtau namanya pon. Hmmm... Aku cadang nak bagi2kan kepada guru2 pasti dan sekolah pondok. InsyAllah, kawan aku akan tolong.  Cuma aku kena patuhi amanah yg telah diberi iaitu, tasbih itu bukan utk kegunaan sendiri, keluarga atau org terdekat.  Mesti hanya kepada mereka yg mengajarkan ilmu agama atau ilmu yg bermanfaat. Moga Allah panjangkan umurnya, murahkan rezekinya, kalau belum kawin cepatlah kawin, klu sudah semoga bahagia ke anak cucu. Jarang ada orang mcm nie...

Aku sebenarnya mo cerita banyak benda tapi kepalaku berdenyut2 mcm mo pecah.  Lagipun sudah tengah mlm.  Kenalah masuk tidur.... Aku sambung esok, jgn risau... Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment