Followers

Tuesday 7 June 2011

x dapat dukung cucu satu hari...

Aku sedih hari ni sbb skalipun x dapat dukung cucu aku.  Mungkin juga kerana aku sibuk pada sebelah pagi sebelum ke hospital.  Habis rawatan, sakit kepala la pulak. Aku lagi sedih sbb dorang sekeluarga da nak balik Jerocho bila cuti sekolah da tamat.  Mestila nak dukung puas2 dulu.  Paling best klu dia tidur lena di pangkuanku,  Oya, dia genap 2 minggu hari ini.  Nama yang telah diberikan oleh kedua orang tuanya ialah Safa Nur Aqilah.  Safa tu sbb ummi dia suka tgok drama Indonesia Safa dan Marwah.  Nur Aqilah pulak, kakaknya yg berumur 3 tahun yang berikan.  So sweet... Maksudnya pun bagus, insyAllah menjadi doa untuk cucuku membesar jadi orang yang berguna.
Ntah kenapa, aku rasa sedap sangat makan benda bercoklat hari ni.  Biskut Kapten Munch, ala yg dalam boboi boy tu habis entah berapa keping aku makan. Pastu, ice cream coklat lagi.  Hmmm... Biasanya aku xla kemaruk sangat dengan coklat kecuali dark coklat.  Mungkin bendera jepun naik...

No comments:

Post a Comment